wtorek, 13 grudnia 2011

Eveline maslo do ciala cynamonowe

Maslami, balsamami i kremami do ciala zaczelam sie interesowac dopiero teraz, gdy po powachaniu pewnego masla u mojej kolezanki zapach byl obledny ;) Zazwyczaj do ciala uzywalam oliwki Hipp lub Nivea, jednak znudzil mi sie juz ten zapach. W sklepie kosmetycznym na polce z kosmetykami do ciala stalo chyba z 40 roznych opakowan i po prostu nie wiedzialam, ktore kupic ;) Po kilku chwilach mialam 4 swoje typy do zakupu: maslo cynamonowe Eveline, maslo waniliowe i kakaowe oraz maslo liczi i rambutan Farmona. Postanowilam jednak kupic sobie maslo cynamonowe Eveline, bo powachalam peeling karmelowo-cynamonowy Farmony i pachnial oblednie (jak skonczy mi sie peeling kawowy Perfecty to na pewno kupie ten ;)).

Maslo kosztuje 11zl, ma 200ml. Po oderwaniu zabezpieczajacej folii nie ukrywam, ze bylam troszeczke rozczarowana, poniewaz peeling Farmony pachnial tak intensywnie i slodziutko, natomiast to maslo troche slabiej. Wieczorem posmarowalam sie nim od stop do glow i na ciele maslo pachnie troche inaczej niz gdy powachamy je prosto z opakowania, mnie sie bardzo podoba, wiec zmienilam o nim zdanie radykalnie ;) Pozniej ogladalam film na komputerze w moim niewielkim pokoju i caly pokoj pachnial cynamonem ;)

Maslo ma delikatny, brudnawy kolor. Konsystencja jest dosc rzadka jak na maslo, myslalam, ze bedzie bardziej zbita i gesta, ale kosmetyk bardzo szybko sie wchlania i za to kolejny plus ;)

Jesli chodzi o nawilzanie, to ja nigdy nie mialam problemu ze sucha skora, maslo kupilam bardziej dla zapachu, po prostu uwielbiam sie nim smarowac i nie wyobrazam sobie nie uzyc go po wzieciu prysznica ;)

Na pewno nie kupie ponownie, poniewaz jak juz pisalam wybor tego typu kosmetykow jest OGROMNY    a mam zamiar kupic sobie jeszcze maslo waniliowe, czekoladowe, kokosowe...;) Uwielbiam slodkie zapachy, wiec mam w czym wybierac ;))







12 komentarzy:

  1. balsamy z Eveline zawsze pięknie pachną :) ja niestety mogę używać tylko mgiełki i to najlepiej z dużą dawką alkoholu... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam to masło do ciała :D uwielbiam je :)
    Pozdrawiam i jeśli chcesz zapraszam serdecznie na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam balsamy z victoria secret's i z pewnością są to moje top numerki na liście balsamów. Gdyż jak nałożę na siebie ten balsam, to nie muszę używać już perfum, mają taki piękny i wyrazisty zapach, że ho-ho ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma obłędny zapach, taki w sam raz na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pachnie pięknie ! Właśnie dziś go dostałam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach cynamonu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj lubię takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie ten akurat uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety mnie uczuliło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka dziewczyn napisało w recenzjach na wizażu, że to masło niesmowicie podrażniło im zdrową skórę, po zmyciu wyglądały jak poparzone. Jedna napisała, że to przez za duże stężenie olejku cynomonowego. Niestety wizaż usuną większość tych recenzji, została tylko jedna.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)