środa, 7 grudnia 2011

Cetaphil - emulsja do mycia twarzy i balsam do twarzy i ciala

Od 2 miesiecy chodze do dermatologa i stan mojej cery bardzo sie poprawil. Mialam problemy z tradzikiem,
ale bardziej z bliznami po tradziku. Dermatolog przepisala mi antybiotyk i zel, ktory dosc mocno wysuszal skore, dlatego kazala mi tez kupic delikatna emulsje do mycia twarzy i balsam firmy Cetaphil. Kosmetyki sa do kupienia w aptece i za 2 zaplacilam okolo 60zl.

Jesli chodzi o emulsje - jest bezzapachowa, rzadka i bardzo delikatna dla skory. Nie ma mowy o zadnym przesuszeniu czy podraznieniu. Mozna uzywac rowniez bez wody, po prostu masowac skore emulsja a po chwili reszte sciagnac platkiem kosmetycznym. Jesli jednak mam podklad to radzi sobie raczej srednio, bo po wysuszeniu skory recznikiem (jak zmywam podklad to uzywam emulsji z woda), to resztki podkladu i tak zostaja na twarzy i musze ja myc jeszcze raz albo uzywac toniku (a dermatolog nie pozwolila uzywac toniku ;)). Emulsja nie jest tez zbyt wydajna, bo po miesiacu zuzylam ponad polowe opakowania a teraz mam juz drugie. Jesli myje nia buzie rano to radzi sobie dobrze, ladnie oczyszcza i wogole nie wysusza, jednak podkladu zmyc nie daje rady...

Balsam do twarzy i ciala - WSPANIALY! ;) W zyciu nie mialam tak dobrze nawilzajacego kremu. Kupilam go dopiero 4 dni po wizycie u dermatologa i przez te 4 dni uzywalam tego zelu mocno wysuszajacego, przez co moja skora byla troche zaczerwieniona i zaczela sie luszczyc. Polecialam wiec do apteki po ten krem, nalozylam na twarz i doznalam ulgi ;) Skora przestala piec, krem byl jeszcze zimny, bo nosilam go w torebce podczas dlugich zakupow po miescie ;) Krem jest mega wydajny - uzywam od 2 miesiecy i jest jeszcze
z polowe opakowania a uzywam 2 razy dziennie. Krem tez jest bezzapachowy, ma bialy kolor, jest lekki, ale po nalozeniu go na twarzy pozostawia tlusty filtr, jednak teraz w okresie zimowym jak dla mnie moze byc, pod podkladem sprawuje sie rownie dobrze, wystarczy lekko przypudrowac twarz i po problemie ;)
W zyciu nie mialam tak ladnie nawilzonej i gladkiej skory, zadne moje "cudowne" maseczki nie dzialaly tak jak ten krem ;) Polecam serdecznie!!




  
Oba kosmetyki maja bardzo wygodne opakowanie,  jest bardzo praktyczne ;)

Balsam ;))

Emulsja ;)

6 komentarzy:

  1. Kochana polecam ci ten błyszczyk jest bardzo fajny ma fajną konsystencje trochę się lepi ale za to się długo utrzymuję i ma piękny kolor:))
    Co do zapachu to jest jak dla mnie cudowny też zastanawiam się nad kupnem tego balsamu:))*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te kosmetyki nadają się do tłustej skóry? Czy ma on raczej za zadanie nawilżać skórę np. po zabiegach?

    Przy okazji zapraszam na mój nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro nie zatykają porów myślę, że warto przetestować! dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzę o nim skrycie, tylko ta cena:/ czekam aż skończę Vichy Normaderm..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanosiłam się już z kupnem tej emulsji ale zawsze wybieram tańsze kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)