sobota, 3 grudnia 2011

(Prawie) Wszystkie moje kosmetyki ;))

W zwiazku, ze mam dzisiaj dzien wolny i praktycznie caly dzien spedze w domu to postanowilam zrobic porzadki z moimi kosmetykami i wyrzucic kilka takich, ktore sa juz stare lub ktorych na pewno nie bede uzywala. Na zdjeciach nie ma wszystkich kosmetykow, poniewaz kilka blyszczykow mam w torebce, plecaku czy kieszeni od spodni badz kurtki ;) oraz maseczke do wlosow dalam na przetestowanie kuzynce, eyeliner i cien do powiek pozyczylam kolezance itp. ;) Jesli zobaczycie jakis kosmetyk, ktory szczegolnie Was zainteresuje to piszcie w komentarzach a ja zrobie o nim recenzje ;)







8 komentarzy:

  1. Sporo tego ;)) Ja z pewnoscia mam mniej, chcialabym miec tak pokazna kolekcje co Ty ;) Zycze powodzenia w dalszym "kolekcjonowaniu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no ładna kolekcja...jak się sprawuję ten podkład z bell?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła kolekcja ;) jak się spisuje ta zielona odżywka do włosów z ziaji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytacie akurat o te kosmetyki, ktorych najbardziej nie lubie ;D Podklad z Bell robi mi straszna maske na twarzy i wyglada nienaturalnie i podkresla suche skorki a odzywka z Ziaji zbyt obciaza i oblepia mi wlosy, nawet jak malo jej uzyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling z biedronki? hmm.. po dodaniu do niego soli sprawuje się bardzo dobrze, jednak sam w sobie..jak dla mnie, za delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja byłabym Ciekawa jak spisuje się podkład w żelu z Rimmel'a Match Perfection ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie bardzo zadowolona jestem z tego podkładu z bell :)

    Lubię też kompres i maseczkę jajeczną z joanny.

    Dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na dalsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)