niedziela, 11 grudnia 2011

Puder sypki Virtual

Tego pudru uzywam juz od ponad 3 miesiecy a jest go jeszcze jakas polowa ;) Kosztowal 18zl, niestety nie pamietam jaki mial numer, ale wiem, ze byl chyba o numer ciemniejszy od najjasniejszego odcienia ;) Jest to puder sypki. I moge napisac, ze po prostu go uwielbiam! ;)

Puder ten jest transparentny, nie widac go na twarzy, dzieki czemu twarz jest bardzo naturalna a jednoczesnie zmatowiona. Bardzo mi sie to podoba, poniewaz zalezy mi na naturalnym wygladzie. Puder idealnie dopasowywuje sie do odcienia podkladu. Jest MEGA wydajny, jak juz pisalam uzywam go od ponad 3 miesiecy a mam jeszcze jakies pol opakowania, chociaz uzywam go z 4-5 razy w tygodniu, bo niekiedy uzywam tez pudru w kamieniu Bell. Matuje bardzo dobrze i stosunkowo na dlugo. Pachnie tak jak kazdy puder, tak pudrowo ;D

Puder ma jednak minusy. Pierwszym minusem jest to, ze w opakowaniu nie ma gabeczki, ale dla mnie to i tak nie ma wiekszego znaczenia, bo zazwyczaj uzywam pedzla. Drugim minusem jest to, ze podklad moze zapychac i powodowac powstawanie pryszczy, na poczatku to odczulam, jednak pozniej moja cera tak jakby przyzwyczaila sie i juz jest dobrze ;)

Nie mniej jednak puder jest bardzo dobry, jest moim ulubionym pudrem i polecam go goraco ;)


Dodaj napis



 

7 komentarzy:

  1. dziekuje bardzo za mile slowa :) jestes moze kosmetyczka? Moze masz pomysl na sylwestrowy make-up dla mojej cery? :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym go wypróbować zwłaszcza, że cena jest bardzo atrakcyjna, tylko gdzie go kupiłaś? Zwykła drogeryjka czy może jakaś sieć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem fanką tego pudru. Po prostu go uwielbiam. :)

    Zapraszam na mój nowo powstały blog, gdzie tematem przewodnim będą kosmetyki, makijaże i porady kosmetyczne. Za niedługo odbędzie się konkurs. :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wciąż zastanawiam się, które pudry są lepsze w kamieniu czy sypkie. Niestety skoro ten zapycha pory to nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak mało kosmetyków tej firmy jest u mnie w drogeriach, bo chętnie spróbowałabym jakiegoś nowego sypańca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze doczynienia z sypkim pudrem , ale na pewno muszę to zmienić : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)