piątek, 30 grudnia 2011

Moje odkrycie 2011 roku!!

W tym roku przebilam chyba swoj wlasny rekord i kupilam znacznie wiecej kosmetykow niz w poprzednich latach ;)) Znalazlam tez kilka produktow wartych uwagi czyli takich, ktorych bede dalej uzywac i ktore bardzo pozytywnie mnie zaskoczyly, takich, ktore po prostu zasluguja na hity ;) Nie sa to kosmetyki wyprodukowane w tym roku tylko ja je odkrylam w roku 2011 ;)


Balsam do ust Tisane.

Ale tego pana nie trzeba chyba nikomu przedstawiac ;)) Moj faworyt wsrod kosmetykow pielegnacyjnych do ust. Recenzja tu








.Peeling cukrowy Perfecta


Uwielbiam ten peeling, najlepszy zdzierak jaki mialam  i swietnie pachnie, bardzo intensywnie i naturalnie, jak prawdziwa czekolada! Recenzja  tu








Podklad Rimmel Match Perfection w zelu


Najlepszy podklad wsrod wszystkich podkladow, ktorych uzywalam w tym roku, bardzo lekki, ma swietna, zelowa konsystencje i wyglada bardzo naturalnie na twarzy. 
Recenzja tu












Balsam do twarzy Cetaphil 


Kupilam go, poniewaz podczas uzywania mocnych zeli i kremow na tradzik polecila mi go dermatolog, swietnie nawilza, jest mega wydajny, poniewaz wystarczy uzyc go bardzo niewiele, jest bezzapachowy i po prostu swietny ;)
Recenzja tu






Oliwka Hipp


Nie ma lepszej oliwki od tej! Uzywam jej do olejowania wlosow, czasami do ciala. Oliwka swietnie nawilza, bardzo ladnie pachnie, jest wydajna, tania, ale niestety trudno dostepna, przynajmniej u mnie prawie nigdzie jej nie ma...












Sypki puder Virtual 


Uwielbiam ten puder, jest transparentny, dzieki czemu nie widac go na twarzy, idealnie wspolgra z kazdym podkladem,  swietnie matuje, jest niesamowicie wydajny. Recenzja tu

5 komentarzy:

  1. ja chce peeling kokosowy <33 fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z pierwszymi trzema kosmetykami zgadzam się w 100%, są genialne i to również moje odkrycia kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwka Hipp jest zdecydowanie i moim kosmetykiem roku, może i nawet kosmetykiem kilku ostatnich lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę wiedziałam że o czymś wczoraj zapomniałam NA ZAKUPACH o tej oliwce hipp przypomniałaś MI:D
    Peeling z perfecty też jest moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak podkład jest świetny polecam
    Tisane nie miałam okazji próbować:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)