środa, 28 grudnia 2011

Tragiczne cienie Avon Color Trend ;)

Wlasnie robie porzadki z kosmetykami i wyrzucilam juz sporo niepotrzebnych, przeterminowanych kosmetykow. Moja lazienka odzyla ;) Napisze recenzje cieni do powiek Avon Color Trend, ktore sa po prostu okropne, ale od poczatku ;))

Cienie kupila sobie moja mama ponad rok temu. Paletka sklada sie z 3 kremowych cieni, 3 odcienie brazu i jeden bialy, perlowy. Paletka ma rowniez lusterko i wysuwana czesc z prawej strony, w ktorej znajduje sie aplikator. Nie pamietam ile kosztowaly cienie, ale na pewno nie wiecej niz 20zl.

Cienie sa kremowe, blyszczace. Na powiece wygladaja ladnie, ale tylko przez jakies pol godziny a moze nawet mniej. Pozniej cienie po prostu znikaja, zbieraja sie na zalamaniu powieki, wyglada to okropnie! Nie pomaga nawet baza do cieni. W zyciu nie mialam tak strasznych cieni do powiek!

Podsumowujac, wlasnie wyrzucilam te cienie do powiek i byl to chyba jedyny kosmetyk, ktorego nie zalowalam, bo z innymi ciezko mi sie bylo rozstac ;))


Cienie sa strasznie zmaltretowane ;)

9 komentarzy:

  1. O matko jak to masakrycznie wygląda ;x pozdrawiam + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropnie to wygląda, też bym takie coś wywaliła do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam je... były nowe wiec było mi szkoda wyrzucić je do kosza dałam koleżance a ona wykorzystała ten najjaśniejszy kolor do malowania ust ;))) chyba tylko do tego się nadawały

    OdpowiedzUsuń
  4. No fakt okropnie:D
    Ja na ogół nie lubię cieni z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To na pewno cienie a nie błyszczyki?;)
    Właśnie po czyms takim jestem zniechęcona do cieni w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  6. te cienie są okropne, sama je niedawno wyrzuciłam -moje były w odcieniach fioletu. wady te same - okropna konsystencja, nie trzymały się na powiece nawet na bazie, magicznie znikały z powiek i zbrylały się w załamaniu... teraz jakoś ciężko jest mi się przekonać do cieni o kremowych konsystencjach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry ;) U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie na które Cię zapraszam :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od kilku lat nie mam nic z avonu, ale te cienie wyglądają strasznie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)