piątek, 23 grudnia 2011

Pomadka ochronna do ust Eveline

W zeszlym tygodniu bylam w zwyklym sklepie spozywczym by zrobic niewielkie zakupy. Gdy przechodzilam obok stoiska z kosmetykami musialam sie choc na chwile zatrzymac ;) Juz mialam nic nie kupowac gdy nagle spojrzalam na sam dol a tam zobaczylam male pudelko a w nim 4 pomadki ochronne Eveline. Kosztowaly niecale 4zl, wiec pomyslalam, ze co mi szkodzi i wzielam jedna z nich ;) Mialam do wyboru 3, jednak 2 byly bezzapachowe a ja wzielam zapachowa. Byly jeszcze balsamy w tubce za niecale 6zl, ja jednak wzielam pomadke w sztyfcie.

Kolor i zapach pomadki jak dla mnie jest bardzo podobny do balsamu Tisane czyli ma lekko brazowy kolor a pachnie troche karmelowo, moze jest troche delikatniejszy od Tisane, mnie odpowiada, lubie jej zapach ;)

Rozmiar pomadki jest bardzo maly, zmiesci mi sie nawet w kieszeni i chociaz nie lubie nosic nic po kieszeniach to ta pomadka jest bardzo mala i praktycznie jej nie widac, nic nie wystaje z kieszeni spodni ;)

Jesli chodzi o pielegnacje, co jest chyba najwazniejsze to pomadka jest calkiem fajna. Nie jest moze tak dobra jak moj ukochany balsam Tisane, jednak on jest w sloiczku i nie chcialam go ze soba zabierac, bo niewygodnie sie go uzywa poza domem wiec ta pomadka jest bardzo dobra do stosowania poza domem. Wieczorem i rano przed wyjsciem na zewnatrz uzywam balsamu Tisane a pomadki Eveline w dzien i to nawet kilka razy i moje usta sa w bardzo dobrym stanie ;)

Pomadka jest bezbarwna, prawie niewyczuwalna na ustach, nie klei sie i szybko sie wchlania pozostawiajac uczucie miekkich, delikatnych ust. Najdluzej czuc zapach, co mnie sie akurat podoba, bo zapach ma naprawde bardzo ladny ;) Ogolnie pomadka bardzo mi sie podoba, poniewaz jest niewielka, ladnie nawilza i odzywia usta, jest bardzo tania i ladnie pachnie ;) Nastepnym razem wyprobuje jeszcze balsam do ust w tubce o zapachu wisni ;)




3 komentarze:

  1. Zainteresowałaś mnie tą pomadką, muszę jej się przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki tyle, że w tubce o zapachu truskawki. Jest po prostu boski!
    polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)