sobota, 11 sierpnia 2012

Mój ukochany Benzacne ;)

Wróciłam z wakacji! Jestem wypoczęta i pełna energii, przychodzę więc z nową recenzja - kremu Benzacne ;)

Krem kosztuje niecałe 10zł, ma 30g. Są dwie wersje - 5 i 10%. Ja mam tą 10%.


Krem jest po prostu REWELACYJNY! Wcześniej używałam kremu Brevoxyl, ale ten jest tańszy a działanie ma praktycznie identyczne. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby pokryć całą twarz.

Krem bardzo mocno wysusza, dlatego bez dobrego nawilżacza się nie obejdzie. Przez pierwszych kilka dni używałam tego kremu rano i wieczorem i moja skóra była wysuszona na wiór. Teraz rano używam mocno nawilżających kremów z apteki a wieczorem Benzacne i wszystko jest dobrze.

Po pierwsze ten krem świetnie rozprawia się z zaskórnikami! Miałam na nosie mnóstwo czarnych punkcików a dosłownie po dwóch dniach nakładania tego kremu po zaskórnikach nie było śladu! Wydałam mnóstwo pieniędzy na usuwanie zaskórników u kosmetyczki a ten krem za 10zł rozprawił się z nimi w dwa dni. Po prostu rewelka ;))


Czasem nakładam ten krem również na ramiona gdzie czasami wyskakują mi jakieś niewielkie krostki i tutaj krem działa równie skutecznie. Odkąd używam tego kremu nie mam takich problemów z cerą, najbardziej jestem zadowolona właśnie z braku tych okropnych zaskórników oraz malutkich krosteczek na czole, których wcześniej miałam bardzo dużo a teraz ich nie ma ;) 

Wiele dziewczyn pisze, że krem jest bardzo mocny, może wysuszać oraz powodować podrażnienia, zaczerwienienia. Mnie krem tylko wysuszył, nie podrażnił mi skóry a nakładałam go na początku naprawdę dużo naraz, czasem chyba nawet za dużo ;)

Krem na dziwną konsystencję, jest dość rzadki, trochę ciężko się rozsmarowuje i zawiera takie małe, białe drobinki jak jakiś peeling i one niestety zostają na twarzy, dlatego używam go tylko na noc, krem nie nadaje się do nałożenia przed wyjściem. 


Polecam ten krem z czystym sumieniem, za tak niewielkie pieniądze możemy dostać coś tak dobrego, krem jest bez recepty, można go kupić chyba w każdej aptece. Wcześniej używam wielu żeli i kremów takich jak np. Skinoren, który kosztował 50zł a działał gorzej od tego kremu! Ja znalazłam swój idealny antytrądzikowy krem i nie zamienię go na żaden inny!

17 komentarzy:

  1. Ooo .. ciekawe czy u mnie by się sprawdził . Chyba kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam tej maści:) a właściwie używałam, odstawiłam nie wiedząc czemu, ale teraz z powrotem po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sięgałam kiedyś po tego typu maści, ale teraz w razie potrzeby używam tylko sprawdzonego na mojej skórze kremu. Benzacne jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie muszę wypróbować, bo mam pełno czarnych krostek na nosie, ciekawe, czy na mnie też zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam kiedyś, ale skóra zaczęła się przyzwyczajać i odstawiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sobie radzisz z tym że brudzi i odbarwia większość tkanin ? poszewki na poduszki , podkoszulki , apaszki do wyrzucenia po skończonej kuracji

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój brat używał tej maści, wyleczyła mu trądzik, mial pod skórą bardzo grube i bolące gule, bardzo mu pomogła i dość szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam ale potem z ratunkiem przyszedł mi La Roche Duo i ten został zapomniany

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam i jak dla mnie niestety nie robiła nic :(
    a szkoda, bo tania :(

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go na pewno próbowałam,wydałam dość dużo na te wszystkie kremy aż przeszłam kuracje Izotekiem i trądzik znikną ;)Mam nadzieje,że już na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. to muszę wypróbować, bo jakiś czas temu wyskoczyły mi małe krostki na czole i nie mogę się ich pozbyć, a nigdy do tej pory nie miałam trądziku, raz na jakiś czas coś wyskoczyło i znikało po 2 dniach, a teraz się kilka miesięcy męczę, może to pomoże

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie czekam na Brevovyl. Jeśli się spisze, to być może z czasem zastąpię go Benzacne. Moje zaskórniki (otwarte i zamknięte) doprowadzają mnie do szału...

    OdpowiedzUsuń
  13. Z taka cena to rewelacja na pryszcze, wiele czytałam na pogromcapryszczy.pl żel należy nakładać niewielką ilość ponieważ wysusza skórę. Jeśli skóra jest już bardzo sucha należy odstawić na jakiś czas i nawilżać skórę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedy przechodziłam kuracje to stosowałam oczywiście benzacne bezpośrednio na trądzik oraz obecnie najlepsze tabletki nonacne. Zamawiałam na skutecznienatradzik.pl dokładnie jeszcze doczytałam cały opis produktu. Szybka przesyłka, bez żadnych problemów. Pierwsze efekty pojawiły się po miesiącu regularnego stosowania. Jestem bardzo zadowolona z aktualnego wyglądu skóry ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)