środa, 1 sierpnia 2012

Joanna, Multi Soft Color - Szampon koloryzujący - Karmelowy Blond

To mój pierwszy szampon koloryzujący, nigdy wcześniej nie farbowałam włosów, bo podobał mi się mój naturalny kolor. Chciałam jednak jakiejś miłej odmiany dlatego postanowiłam podciać moje strasznie zniszczone przez zimę końcówki oraz zmienić kolor włosów ;)

Kupiłam więc szampon koloryzujący Joanna Multi Soft Color numer 21 Karmelowy Blond. Mam włosy o kolorze ciemny blond i nie liczyłam, że nagle będę blondynką, ale chciałam chociaż troszkę rozjaśnić włosy.

Szampon kosztował 7zł. Kolor utrzymuje się do 24 myć, ale jak będzie to zobaczymy ;))

Co pisze producent:

Multi Soft Color to gama łatwych w stosowaniu i szybko działających szamponów koloryzujących, dzięki którym można dowolnie zmieniać kolor włosów nie niszcząc ich. Szampony nie zawierają amoniaku i utleniacza, a zawarty w recepturze kompleks multiwitaminowy ma działanie nawilżające i odżywcze.
Szampony koloryzujące Multi Soft Color to doskonały sposób bezpiecznej, szybkiej i wygodnej koloryzacji. Nowoczesna receptura szamponu nadaje włosom naturalny, świetlisty i głęboki kolor utrzymujący się aż do 24 myć.
Szampon posiada delikatną kremową konsystencję, która ułatwia nakładanie produktu i sprawia, że nie spływa z włosów. Dzięki temu dociera do każdego pasma i pozwala na niezawodne i dyskretne pokrycie pierwszych oznak siwizny.





Opakowanie zawiera:
- Tubkę z szamponem koloryzującym 40g
- Saszetkę z utleniaczem w kremie 60g
- Ulotkę informacyjną
- Rękawiczki ochronne
 

Ja szampon koloryzujący trzymałam na włosach 40 minut. Aplikacja była łatwa, użyłam pędzelka. Mieszanka wyglądała niezbyt ładnie, u mnie były grudki i bałam się o efekt końcowy, na szczęście włosy wyszły raczej równo. Szampon niestety śmierdzi, chociaż myłam włosy już 2 razy to i tak nadal czuję ten nieprzyjemny zapach. Szampon trochę wysuszył mi włosy, więc teraz bez dobrych masek i odżywek się nie obejdzie.

Ogólnie jestem zadowolona z szamponu, jak na pierwszy raz to całkiem fajnie mi to wyszło, spróbuję jeszcze innych odcieni, bo do wyboru jest 12 kolorów. Jak widać na zdjęciach włosy mam krótsze, gdyż musiałam je dość sporo podciąć a kolor wpada w taki rudy, ale i tak mi się podoba ;)) Niestety nie mogłam znaleźć żadnych zdjęć moich naturalnych włosów, gdyż wszystkie zdjęcia mam na starym komputerze, który jest w naprawie a na laptopie nie mam żadnych zdjęć...




Zdjęcia robione w łazience, gdyż tam było najlepsze światło ;D






17 komentarzy:

  1. Piękne włosy ♥ ładny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor ;D
    Mi szampony nie chwytają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i naturalny kolorek Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, lubię szampony i szamonetki Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor wyszedł bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też marę właśnie o takim kolorku, ale obawiam się efektu, gdy aktualnie mam ciemny brąz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko!!! jutro też robię tym kolorem - mam nadzieję, że uzyskam równie fajny kolorek ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. A jaki masz naturalny kolor swoich włosów?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój naturalny kolor to taki jasny brąz, ciemny blond, coś takiego ;))

      Usuń
  10. Ja dzisiaj będę nim włosy farbować, tylko, że na wodzie 6%, uważam że 9 jak na szampon koloryzujący to za dużo. Moje włosy to taki średni/ciemny blond.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszedł mi miodowy blond, śliczny, tylko, że nie karmelowy ;) jestem w szoku, że tak pi rozjaśnił włosy
    agata

    OdpowiedzUsuń
  12. ile trzymałaś bo ja go użyłam i trzymałam na włoskach prawie 1 godzinę i nic nie wyszło .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się błyszczą po tym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)