środa, 1 sierpnia 2012

Essence Eyebrow Designer - Kredka do brwi

Wiem, że bardzo rzadko dodaję teraz nowe posty, ale są wakacje i nie za bardzo mam czas na siedzenie przed komputerem ;) Właśnie przed chwilą skończyłam się opalać, jestem cała czerwona i postanowiłam chwilę ochłodzić się przed komputerem ;)) Przychodzę z recenzją kredki do brwi Essence. Nie wyobrażam sobie wyjścia do ludzi bez podkreślenia brwi kredką, bo moje brwi są bardzo cienkie, rzadkie i troszkę nierówne, ale od czego ma się kosmetyki? ;))

Kredka Essence ma 1g, kosztuje 6zł. Do wyboru są 3 kolory, ja posiadam 04 Blonde. 


Kredka jest miękka, bardzo dobrze się rozprowadza na brwiach. Dodatkowo ma świetny grzebyczek, którym po nałożeniu kredki przeczesuję moje brwi i nadaję im dzięki temu idealny kształt. Kolor wygląda bardzo naturalnie, kolor jest idealny dla mnie, zawsze miałam problem z doborem kredki, bo zazwyczaj była po prostu za ciemna a ten kolor jest idealny do moich włosów w kolorze jasny blond (teraz już karmelowy blond, bo zrobiłam sobie nowy kolor, zaprezentuję go w następnym poście ;))


Kredka utrzymuje się na brwiach cały dzień bez żadnych poprawek, nic się nie rozmazuje, nie schodzi. Jest bardzo wydajna, bo przecież potrzeba jej naprawdę tak niewiele na pokrycie brwi.


Uwielbiam tą kredkę, jest moją ulubioną kredką do brwi. Jest bardzo tania a naprawdę dobra, polecam każdemu a ten kolor szczególnie polecam posiadaczkom jasnej karnacji i włosów ;)


Widać różnicę? ;) Tak naprawdę wygląda to troszkę lepiej, ale mój ubogi aparat lepszego zdjęcia nie zrobi, to było chyba najlepsze z 21847163 zdjęć, które zrobiłam ;D Na tym zdjęciu brew wygląda jakby była troszkę ruda, ale naprawdę wygląda to inaczej, musicie mi uwierzyć ;)) No cóż, muszę w końcu zainwestować w lepszy aparat ;)


10 komentarzy:

  1. Ten grzebyk jest bardzo fajnym gadżetem przy kredkach nie trzeb grzebać i szukać osobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygodna kredka z grzebykiem , ja mam zestaw do brwi Essence ale rzadko używam bo nie lubię mieć oblepionych brwi , za to regularnie robię sobie henne

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio zamiast kredki wzięłam to duo do brwi - też niczego sobie :) podkreślone brwi zmieniają wygląd twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kredką z Essence fajna jest ale ostatnio najczęściej używam żelu do brwi z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kredki z essence! Chociaż obecnie wykańczam swój brązik z Pierre Rene, który całym serduszkiem kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba jednak wolę cień zamiast kredki.Ale brwi podkreślam i tak od wielkiego dzwonu:)
    Efekt jest widoczny, brwi jednak potrafią dużo zdziałac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popracuj nad malowaniem brwi ... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kredka i również ją przez dług czas używałam. Teraz mam jakaś inną i w sumie to również dawno jej nie używałam. Moim zdaniem bardzo fajnie sprawdzają się kosmetyki z firmy https://eveline.pl/ i muszę powiedzieć, że lubię je używać na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)