sobota, 5 stycznia 2013

Niestety, ale muszę "zawiesić" mojego bloga...

Wiem, że baaardzo dawno nie pisałam. Niestety, ale po prostu nie mam na to czasu, chociaż naprawdę bardzo tęsknie za pisaniem postów, było to dla mnie naprawdę ważne, przyjemne 
i bardzo mnie cieszyło, gdy dostawałam od Was komentarze ;) Niestety, ale mam teraz bardzo dużo zajęć i po prostu nie wyrabiam ;) Będę pisała nowe recenzje, niestety bardzo nieregularnie, myślę, że może tylko jeden raz w tygodniu albo i rzadziej...Ostatnio przetestowałam naprawdę mnóstwo nowych kosmetyków i bardzo chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o nich, myślę, że niedługo w wolnej chwili w nadchodzący weekend napiszę kilka recenzji i mam nadzieję, że jeszcze będziecie chciały je czytać ;) Ja Wasze blogi czytam, niestety również bardzo nieregularnie, ale staram się je odwiedzać by wiedzieć o przeróżnych nowinkach kosmetycznych i nie tylko ;) Trzymajcie się ciepło, piszcie i recenzujcie ;)

3 komentarze:

  1. Oby udało Ci się wrócić na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym prędzej wracaj, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wah very useful info all. I also have a nice and interesting info. including the following :

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)