poniedziałek, 14 stycznia 2013

Buskofarm Dra Dudy - żel rokitnikowy do twarzy i całego ciała

W okresie zimowym mam problemy z wysuszoną skórą. Jest to spowodowane m.in. tym, że nie dość, że jest zima, która nie sprzyja naszej skórze to używam kremów antytrądzikowych, które dość mocno wysuszają moją skórę twarzy. Postanowiłam więc zaopatrzyć się w dobrze nawilżające kremy do twarzy. Kupiłam żel rokitnikowy Dra Dudy oraz krem nawilżający na noc Iwostin. Ostatnio kosmetyki do pielęgnacji twarzy zaczęłam kupować tylko i wyłącznie w aptekach i wydaje mi się, że jest to naprawdę bardzo korzystne dla mojej skóry.

Żel rokitnikowy ma 50g, zapłaciłam za niego 24zł. Miałam straszną ochotę na krem nawilżający Fitomed, niestety nigdzie nie mogłam go znaleźć, więc wzięłam ten żel, ale nie żałuję wyboru ;)


Skład i sposób użycia

Z tego żelu jestem naprawdę bardzo zadowolona! Używam go od ponad miesiąca, niestety nieregularnie. Najczęściej stosuję go na dzień gdy nigdzie nie wychodzę - wtedy nakładam naprawdę grubą warstwę żelu na skórę twarzy. Na noc raczej go nie używam, ponieważ wtedy nakładam krem antybakteryjny oraz nawilżający krem Iwostin, którego niedługo napiszę recenzję. Żel bardzo dobrze sprawdza się również pod podkład - o dziwo żel idealnie się wchłania i naprawdę bardzo dobrze matuję skórę a producent nic o tym nie wspominał. Po nałożeniu tego żelu podkład na twarzy długo się utrzymuje a skóra wygląda na bardzo dobrze wygładzoną i delikatną. Do tego żel ma bardzo krótki skład!

Opis producenta

Żel ma bardzo mocny, żółty kolor, którego na początku się przestraszyłam ;))

Konsystencja żelu jest bardzo fajna - lekka, choć taka jakby "ciągnąca" się, żel dobrze
się rozprowadza, momentalnie się wchłania. Żel nakładam na lekko zwilżoną skórę, ponieważ
tak każe producent. Jeśli chodzi o działanie - jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona! Odkąd stosuję ten żel moja skóra jest bardzo dobrze nawilżona, odżywiona, taka miękka i delikatna w dotyku! Do tego żel ani troszkę mnie nie zapchał a wręcz wydaje mi się, że odkąd go stosuję to mam mniejsze problemy z cerą, wypryski pojawiają się zdecydowanie rzadziej. Nie wiem jednak czy jest to tylko i wyłącznie zasługa tego kremu, ponieważ razem z nim stosuję też krem antybakteryjny oraz mocno nawilżający, bardzo treściwy krem na noc Iwostin. Nie mniej jednak te trzy kosmetyki stosowane w codziennej pielęgnacji przynoszą naprawdę bardzo dobre rezultaty. 


Jestem bardzo zadowolona z tego żelu, teraz już nie mam żadnych problemów z suchą, ściągnętą skórą twarzy. Myślę, że w okresie jesienno-zimowym na pewno do niego powrócę i polecam wypróbować ten żel, jest dostępny wyłącznie w aptekach. Zauważyłam, że opłaca się wydać trochę więcej pieniędzy i zaopatrzyć się w dobre, delikatne kosmetyki do pielęgnacji z apteki, ponieważ są one naprawdę bardzo skuteczne i o wiele lepsze od drogeryjnych kosmetyków pielęgnacyjnych, przynamniej dla mojej wymagającej cery o którą muszę naprawdę bardzo dobrze i rozsądnie dbać.

4 komentarze:

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)