niedziela, 14 października 2012

Coś na tradzik - Acne-Derm oraz...maść ichtiolowa

Byłam ostatnio w aptece żeby kupić sobie mój ukochany krem na trądzik Brevoxyl.
Mało nie padłam gdy dowiedziałam się, że go WYCOFALI! Nie wiem o co chodzi,
jak oni mogli to zrobić?! No cóż, musiałam kupić coś innego, chciałam przetestować
coś nowego więc sięgnęłam po krem Acne-Derm oraz maść ichtiolową, o której
dużo naczytałam się na różnych forach i chciałam ją przetestować ;)

Krem Acne-Derm kosztował 18zł a maść ichtiolowa niecałe 2zł ;)
Obydwa kosmetyki mają po 20g. Dostępne są w aptekach.



ACNE-DERM
 

Skład

Tego kremu używam od jakiegoś miesiąca na codziennie na noc. Wcześniej używałam
kremu Benzacne, chciałam jednak wypróbować coś innego. Ten krem podoba mi się
bardziej od Benzacne. Przede wszystkim bardzo lubię jego konsystencję - jest leciutki, 
łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Benzacne pod tym względem radził sobie
znacznie gorzej, ciężko było go dokładnie rozprowadzić na całej twarzy. Krem 
dobrze radzi sobie z krostami, wyskakują mi rzadziej a nowe szybko schodzą. 
Krem nie podrażnił mnie, moim zdaniem jest chyba najdelikatniejszym kremem
z wszystkich antytrądzikowych kremów jakich kiedykolwiek używałam ;)

Krem dobrze radzi sobie z bliznami! Mam sporo niewielkich blizn na policzkach 
i trochę na brodzie i odkąd stosuję ten krem to blizny wydają mi się coraz
mniej widoczne, z czego jestem bardzo zadowolona. Krem nie wysusza skóry
tak jak robił to Benzacne czy Brevoxyl. Niestety działa troszkę słabiej
od tych kremów, nie jest tak mocny i na efekty trzeba trochę dłużej poczekać. 

Nie mniej jednak z kremu jestem zadowolona, myślę, że sięgnę po kolejne
opakowanie, bo na razie wydaje się być najlepszym w tym przedziale cenowym
zamiennikiem mojego ukochanego kremu Brevoxyl, którego już niestety nie ma... 



MAŚĆ ICHTIOLOWA
 

Skład

Maść ichtiolową kupiłam tylko do stosowania na pojedyncze, ropne pryszcze, które
dość często lubią pojawiać się na mojej twarzy ;) Przez przypadek przeczytałam na forum, 
że ta maść ułatwia odchodzenie ropy, więc nadaje się do ropnych wyprysków. Postanowiłam
więc przetestować to na własnej skórze ;) I powiem Wam, że to naprawdę działa! ;)

Maść stosuję punktowo na ropne wypryski na noc. Następnego dnia wyprysk jest 
o wiele mniej widoczny a zazwyczaj to nie ma go już wcale z czego jestem bardzo zadowolona ;)
Niestety maść brudzi poduszkę, bo ma ciemnobrązowy kolor, więc trzeba uważać. Do tego strasznie śmierdzi - jest to taki mocny, intensywny zapach, po prostu nieprzyjemny, ale idzie się przyzwyczaić, działanie to wynagradza i można jakoś przeboleć ten smrodek ;) 

Maść ma trochę lepką konsystencję, jest tłusta, ale ja nie stosuję jej na całą twarz
więc mnie to nie przeszkadza. Ogólnie z maści jestem bardzo zadowolona, naprawdę świetny 
kosmetyk za niecałe 2zł i warto mieć coś takiego w swojej łazience ;) Mnie bardzo pomaga ;)
 
 

A Wy znacie jakieś dobre kremy antytrądzikowe z apteki, które polecacie? Może używałyście czegoś dobrego czego ja jeszcze nie stosowałam 
a z chęcią bym przetestował ;)

21 komentarzy:

  1. punktowo polecam Benzacne 5 lub 10%, a na wieeelkie bomby Tribiotic - goi w jedną noc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemów z skórnymi pryszczykami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i Acne-Derm i Brewoxyl - zgadzam się z Twoją recenzją

    OdpowiedzUsuń
  4. Acnederm bardzo pomógł mi w walce z przebarwieniami. Wychwalam go pod niebiosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam zbyt wielkich problemów skórnych, ale maść ichtiolową stosuję punktowo i się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę kupić tę maść, bo często mi wyskakują takie pojedyncze niespodzianki i nie wiem, co mam z nimi zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba uważać na Acne derm, mój brat wyleczy ł tym trądzik ale zostały mu blizny, już nie chce słyszeć o tym kremie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. też używałam Acne-Derm i muszę przyznać, że działa cuda ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. kremu nie używałam
    a ichtiolową maść czasem używam, jak jakiś gul wyskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. maść ichtiolową zalepia się plastrem, wtedy nie brudzi poduszki i działa znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm amazed at how straight forward you make this topic look thanks to your articles, but I must confess I still don't quite fully
    grasp it. The entire matter just goes over my head because of how intricate and broad it all is.
    . I am looking forward to your following publishings, I will try to get the gist of it.


    My weblog :: chilometraggio

    OdpowiedzUsuń
  12. Asking questions are really pleasant thing
    if you are not understanding something totally, except this paragraph presents pleasant understanding even.


    My webpage Armenia

    OdpowiedzUsuń
  13. It's good that you took the occasion to write this, as it's a subject
    that is very really important to me. Where are your contact details though?
    My name's Frieda Herbert and I'd get into this more
    deeply.

    My web site - lura

    OdpowiedzUsuń
  14. Greetings, I'm Shani and I've recently started to get involved with what you're talking about. I don't know where
    you’re finding your info, but great job nonetheless.
    I really should spend some more time learning and understanding much more.
    Thanks for this: I was looking for this info for my mission.


    my website :: http://Mumsnews.Co.uk/blogs/entry/Immediate-Systems-In-Sell-Gold-A-Background

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o pozbycie się trądziku i unikniecie blizn, to dość skuteczny jest Hydroviton.CR, który kupiłam sobie już jakiś czas temu. Można o nim poczytać coś więcej na stronie leczenietradziku.pl . Niestety jest znacznie droższy o tych dwóch maści opisanych wcześniej, bo kosztuje ponad 100 zł, ale ich skuteczności nawet nie ma sensu porównywać.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje za świetny artykuł-odważyłam się zastosować maści ichtiolowej i zobaczymy rezultaty:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również używam acne-derm i jestem zadowolona aby zaobserwować efekty należy stosować systematycznie i przez dłuższy czas pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę osobiście sprawdzone metody, czyli takie polecone od rodziny. Nonacne stosują u mnie wszyscy, są to mocne tabletki które niszczą syfy od środka, http://preparatynatradzik.PL

    OdpowiedzUsuń

  19. młodzi i kochani -te wszystkie specyfiki są do dupy bez odpowiedniej diety -sprawdziłam to nie raz na swojej skórze-buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dieta dietą u jednych pomaga u innych nie pomaga. Ja np nie moge jeść ogórków kiszonych bo momentalnie mnie wysypie. Leczę trądzik już 14 lat niestety u mnie ma podłoże hormonalne i jak do tej pory żadnego cud leku ani maści nie znalazłam, wszystko pomaga na chwile. Od ponad roku używam acne derm regularnie i powiedzmy, że stan skóry się unormował trądziku nie wyleczył ale na pewno go ograniczył. Czekam z niecierpliwością aż znowu zagości w aptekach..........

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)