poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Perfecta Beauty Mask - maseczka głęboko nawilżająca

Uwielbiam maseczkę Perfecta z miodem i migdałami, postanowiłam jednak wypróbować tą, bo jeszcze nigdy wcześniej jej nie miałam. Jednak zdecydowanie bardziej wolę maseczkę migdałową, ale od początku...

Maseczka ma 10ml i kosztuje niecałe 2zł. Ma delikatnie zielony kolor, dość gęstą konsystencję, pachnie kwiatowo, delikatnie. Mnie wystarczyła na 4 użycia. 


  

Skład

Opis producenta


Ja zdecydowanie bardziej lubię maseczkę migdałową. Przede wszystkim lepiej nawilża i odżywia skórę twarzy i pachnie o wiele przyjemniej, intensywniej. Maseczkę nakładam na twarz na jakieś 2-3 godziny przed pójściem spać a później delikatnie ściągam resztę wacikiem albo wmasowuję w skórę i później nie nakładam już kremu. U mnie wtedy maseczka działa najlepiej. Ta maseczka jest mniej tłusta, lepiej się wchłania od maseczki migdałowej. Nawilża jednak gorzej, nie widzę jakiejś większej różnicy gdy używam maseczki czy też nie. Maseczka jest jednak bardzo tania, śmiało można przetestować bez większych ubytków w portfelu ;)




6 komentarzy:

  1. Mi również bardziej podpasowała migdałowa. Teraz używam wygładzającej i jestem miło zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  2. no maseczki w saszetkach sa świetne...lubię używać często powracam do tych drogeryjnych
    Wiesz fajna recenzja,4 użycia to na sporo Ci starczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko tą, ale spróbuję migdałowej

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie - na pewno kupie !
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. ha czyli jesteś zwolenniczką olejowania --witaj w klubie :)Efekty są faktycznie widoczne fajna sprawa no proszę a kiedyś nie miałam o tym pojęcia heh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie wolę tę, niż migdałową :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)