niedziela, 30 września 2012

Dax Cosmetics, Perfecta - Antybakteryjny krem matujący

To moje drugie opakowanie tego kremu. Pierwszy raz kupiłam go chyba z dwa lata temu ;) Wtedy był jeszcze w innym opakowaniu i przyznam szczerze, że wolałam tamtą wersję...Ostatnio szukałam czegoś matującego i postanowiłam jeszcze raz przetestować ten krem i sprawdzić jak będzie się sprawował dwa lata później ;)

Krem Perfecta No Problem ma 50ml i kosztuje niecałe 12zł. Jest to antybakteryjny krem matujący przeciw wypryskom z ekologicznym wyciągiem z goji, siarką, perłami matujący i filtrem mineralnym UVA/UVB.


Kremu używam od ponad miesiąca, zostało go niewiele, ale i tak uważam go za wydajny, bo opakowanie nie jest wielkie (50ml) a używałam go codziennie. Krem ładnie pachnie,  gruszkowo. 

Jeśli chodzi o działanie, to ja kupiłam krem do używania rano pod makijaż. I tu sprawuje się bardzo dobrze! Krem ładnie matuje, nie wysuszając przy tym skóry. Nie zapycha z czego jestem bardzo zadowolona. Nie matuje tak dobrze jak krem Barwa Siarkowa Moc, ale jestem z niego bardziej zadowolona gdyż krem nie zatyka porów i nie powoduje wysypu pryszczy a krem Barwa niestety po pewnym czasie mnie zapchał...

Zdaniem producenta:
- przyspiesza redukcję wyprysków
- hamuje powstawanie nowych wykwitów
- zmniejsza blizny i przebarwienia potrądzikowe
- oczyszcza i zwęża pory
- skutecznie matuje na wiele godzin


Opakowanie jest bardzo wygodne - nieduże i w tubce dzięki 
czemu aplikacja jest łatwa i przyjemna ;)

Krem jest leciutki, bardzo szybko się rozsmarowuje i idealnie się wchłania. 
Krem ma lekko żółtawy kolor. 

Pod makijaż nadaje się idealnie, ja ostatnio używam tylko pudru i różu i dzięki temu mam 
idealnie matową i wygładzoną skórę twarzy.

Jeśli chodzi o działanie antybakteryjne to tego nie zauważyłam, bo codziennie wieczorem stosuję krem Benzacne i to raczej on działa a nie ten krem ;) 

Jeśli chodzi o blizny i zmiany potrądzikowe to nic się nie zmieniło, ale nie wymagam tego
od zwykłego kremu drogeryjnego za 11 złotych ;))


Z kremu jestem naprawdę bardzo zadowolona i polecam go. Szukałam czegoś dobrego pod makijaż i chyba znalazłam swojego ulubieńca ;) Teraz mam ochotę przetestować jakiś inny matujący krem, ale do tego na pewno kiedyś wrócę i kupię jeszcze nie raz ;)

6 komentarzy:

  1. Słyszałam o nim same pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, fajnie, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś, bardzo dawno temu i miło wspominam, już prawie o nim zapomniałam i chyba po Twojej recenzji jeszcze raz je kupię i tak jak Ty sprawdzę jak będzie działał na moją twarz po dość długiej przerwie ;))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)