wtorek, 21 lutego 2012

Cudowna gąbka! ;)

Gąbek Syrena używam już od ponad pół roku, ale jakoś zapomniałam o recenzji, więc teraz przyszła na nią kolej ;)

Gąbka Syrena kosztuje niecałe 4zł. Jest antycellulitowa, ale ja kupiłam ją dlatego, że była najtwardsza ze wszystkich gąbek jakie widziałam w sklepie ;) Widziałam ją w 3 wersjach kolorystycznych, ja wybrałam wersję żółto-zieloną.  Zielona część jest miększa w dotyku i delikatniejsza a żółta o wiele mocniejsza. 

Używam jej 2 razy w tygodniu, nakładam na gąbkę niewielką ilość żelu pod prysznic i kolistymi ruchami masuję uda, kolana i łydki. Gąbka jest naprawdę mocna, jeśli ktoś ma delikatną skórę albo problemy z krostkami na nogach to raczej nie polecam.

Gąbka naprawdę świetnie wygładza skórę, jest bardzo delikatna w dotyku, gdy używam do tego jeszcze zimnej wody to moje nogi są naprawdę świetnie ujędrnione, nigdy przedtem takie nie były!

Z czasem gąbka staje się delikatniejsza, trzeba ją wymienić po jakiś 2 miesiącach, gąbki są też ponoć siedliskiem bakterii, ale jakoś nie boje się używać jej do nóg, regularnie je wymieniam i czyszczę ;)

Gąbkę naprawdę polecam, jest bardzo tania więc śmiało można wypróbować i przekonać się. 




10 komentarzy:

  1. też kiedyś miałam tą gąbkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę bardziej myjki z siateczki :)
    Gąbkę podobno można uwolnić od bakterii wkładając ją na chwilkę do mikrofali. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję gąbki z biedr.ale tą też miałam była fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jakąś za 1 zł i też działa na skórę jak skrobaczka. haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Natchnęłaś mnie tym postem:) Jak ja dawno gabek nie stosowałam:)) Lecę jutro sobie jakąs kupić;D pamietam, jak miło masowała mi plecki i rączki;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię syrenę. Świetnie wpływa na napięcie i gładkość skóry. Peelingi stają się zbędne

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jeśli masz w pobliżu SF to tam są testery i można wąchać, macać do woli :)) Mi Marcepan nie przypadł do gustu, tak samo Pomarańcza i wanilia, ale to kwestia gustu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! ;*

    + obserwuję :)
    urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)