sobota, 12 listopada 2011

Delikatny szampon Nivea Baby nadajacy polysk - kosmetyk nie tylko dla dzieci ;)

Od ponad miesiaca uzywam szamponu dla dzieci Nivea. Czytalam duzo na temat tego, ze takie szampony sa delikatniejsze dla skory glowy, a moja glowa jest bardzo, bardzo delikatna, wiec postanowilam wyprobowac ten szamponik. Kosztowal mnie 11zl, ma 200ml i mozna go kupic praktycznie w kazdym sklepie kosmetycznym.

Zaczne od plusow:
- ladny zapach
- jest naprawde delikatny, skora glowy przestala mnie swedziec, a po niektorych szamponach mialam z tym problem
- dobrze myje glowe, ja myje ja 2 razy pod rzad
- ma dobry sklad
- nie przetluszcza wlosow, ja swoje myje 3 razy w tygodniu, gdyz sa suche i nie potrzebuje myc ich czesciej ;)
- posiada naturalny ekstrakt z kwiatu lipy
- jest hipoalergiczny, oczy nie pieka, gdy maja kontakt z tym szamponem, bo juz mi wpadl do oka i nic nie pieklo ;)


A teraz minusy:
- szampon jest niewydajny, przy myciu 2-3 razy w tygodniu starczyl na jakis miesiac stosowania
- nie pieni sie za dobrze i pewnie dlatego jest taki niewydajny, bo trzeba go wiecej nakladac na wlosy
- jest bardzo gesty, to chyba najbardziej gesty szampon jaki kiedykolwiek mialam ;)

Ja jednak kupilam drugie opakowanie tego szamponu, bo bardzo przypadl mi do gustu. Jakies 3-4 godziny przed myciem glowy nakladam na wlosy oliwke dla dzieci Hipp (o czym tez niedlugo napisze recenzje;)) lub olejek rycynowy i ten szampon nie ma problemu ze zmyciem ich.


Moja ocena to 4/5











1 komentarz:

Zapraszam do komentowania, wszystkie komentarze czytam i odpowiadam na pytania! ;) Komentarze typu "Obserwujemy?" albo "Zapraszam do mnie na rozdanie" będą usuwane. Jeśli Twój blog mi się spodoba to sama do niego zajrzę ;)